Burgerlijk Huwelijk in de grote kerk

De gemeente Edam-Volendam heeft de Grote Kerk aangewezen als officiële trouwlocatie. Bent u op zoek naar een unieke plek om uw burgerlijk huwelijk te sluiten, dan kunt u bij ons terecht.  Aansluitend is er indien gewenst, volop ruimte voor een receptie, diner of feest. Precies zoals u in gedachten heeft. Graag informeren wij u over de mogelijkheden!

VOORZIENINGEN EN VERHUUR

aantal zitplaatsen: 175

ruime keuken met apparatuur

catering mogelijk

geluidsinstallatie met ringleiding

toiletten : 2 (w.o. een invalidetoilet)

lichte expositieruimte ( afmetingen )

in de kerkzaal is geen vaste verwarming

Bereikbaarheid
: N 247: Amsterdam-Edam-Oosthuizen-Hoorn; buslijn 314, halte Oosthuizen-dorp, vervolgens 10 minuten lopen.

: Raadhuisstraat 61, 1474 HJ Oosthuizen

Kosten in euro:

De kosten voor een dagdeel bedragen op maandag t/m vrijdag €350 en op zaterdag en zondag €500. We overleggen met u over de inrichting van de kerkzaal en het verloop van de ceremonie.

Extra wensen zoals het luiden van de kerkklok (€50), toasten met bubbels of een uitgebreide catering zijn niet inbegrepen in bovenstaande bedragen.